Кошик
398 відгуків
+380 (68) 155-30-70
+380 (99) 264-97-02

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія Kingdrop - піклується про своїх покупців і якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші. Обмін товару або повернення грошей провадиться протягом 14 днів після отримання товару. Повернення коштів здійснюється протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар із відділення Нової пошти Який товар підлягає обміну, поверненню: 1. Товар, на який є чек з "Нової пошти" 2. Товар в оригінальній упаковці із збереженими бірками та ярликами, що не був у вжитку; 3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів. Щоб зробити обмін/повернення Вам необхідно зв'язатися з нами одним із наступних способів: написати повідомлення в чат на промі, в Viber, telegram, whatsApp за номером +380681553070 або зателефонувати за цим номером Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлялося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару. Менеджер надасть інформацію для відправки товару, доставку оплачує покупець Процедура повернення/обміну товару неналежної якості: 1. Зв'яжіться з нами та повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки в разі повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи відправляємо інший товар Повернення коштів проводиться після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на банківську картку. Повернення коштів виконується протягом 3 днів з моменту отримання посилки продавцем. Для здійснення обміну або повернення товару необхідно запакувати та надіслати товар через "Нову пошту" на наступні дані: Київ, 206 відділення "Нової Пошти" +380974515820 Колпаков Михайло У разі виявлення пошкодження упаковки або товару при його огляді у відділенні "Нової Пошти" обов'язково складається відповідний Акт і про інцидент повідомляється по телефону, вказаному на сайті нашої компанії.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner